• 1 week levertijd
  • Bereikbaar van 9 tot 21 uur
  • Bezorgen in heel Nederland

Vragen over onderhoud & garantie van uw kussens

Hoe moet ik mijn kussens onderhouden?

Vlekken op je kussens kan je verwijderen met een natte doek met wat sop.

Hoezen van de stoffen Sunproof en Sunbrella kan je wassen op 40 graden.

Hoe is de garantie geregeld?

Wij geven, na overleg van het originele aankoopbewijs, een garantie van 1 jaar op de geleverde producten.    

Wat doe ik als er iets niet goed is aan mijn bestelling?

Wij doen ons uiterste best om je bestelling naar tevredenheid te produceren. Controleert altijd je bestelling na ontvangst. Als er iets niet klopt aan je bestelling dan neem je direct contact met ons op door een email te sturen naar info@perfectpillows.nl  of ons te bellen. Wij gaan dan ons best doen om het probleem op te lossen.

Wat moet ik doen als ik een klacht wil indienen?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

PerfectPillows

Jarmuiden 30b

1046AD Amsterdam

Tel: 06-14567151

Email: info@perfectpillows.nl 

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar PerfectPillows bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevedigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).