• SNELLE LEVERTIJD

  • 06-14567151 (Bereikbaar van 9 – 21 uur)
  • Bezorgen in heel Nederland

Onderhoud & garantie

Hoe moet ik mijn kussens onderhouden?

Vlekken op je kussens kan je verwijderen met een natte doek met wat sop.

Hoezen van de stoffen Sunproof en Sunbrella kan je wassen op 30 graden. LET OP: de hoezen mogen niet in de droger. Strijken kan, maar op lage temperatuur en NIET met stoom.

Sunbrella

Sunbrella stoffen zijn gemakkelijk schoon te houden: de meeste vlekken haalt u gewoon weg met zachte zeep en water. Voor hardnekkige vlekken kunt u bleekwater gebruiken zonder dat u bang hoeft te zijn dat u de stof of de kleur beschadigt.

Een van de beste manieren om ervoor te zorgen dat uw Sunbrella textiel er goed blijft uitzien en om grondig onderhoud of grote schoonmaak uit te stellen is: de stof correct onderhouden. Dat doet u door vuil en vlekken er meteen af te vegen voor het zich in de stof gaat nestelen.

Daarenboven zorgt de nabehandeling ervoor dat de Sunbrella stoffen waterafstotend zijn en ze nog makkelijker te onderhouden zijn.

Hoe is de garantie geregeld?

Wij geven, na overleg van het originele aankoopbewijs, een garantie van 5 jaar op de geleverde producten.  

Wat doe ik als er iets niet goed is aan mijn bestelling?

Wij doen ons uiterste best om je bestelling naar tevredenheid te produceren. Controleert altijd je bestelling na ontvangst. Als er iets niet klopt aan je bestelling dan neem je direct contact met ons op door een email te sturen naar info@perfectpillows.nl  of ons te bellen. Wij gaan dan ons best doen om het probleem op te lossen.

Wat moet ik doen als ik een klacht wil indienen?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

PerfectPillows

Jarmuiden 30b

1046AD Amsterdam

Tel: 06-14567151

Email: info@perfectpillows.nl 

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar PerfectPillows bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevedigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).